קינואה צבעונית וחגיגית עם בצל מקורמל, פטריות ושקדים ברוטב לימוני
האמת…אין לי עניין מיוחד עם החגים. פחות מתחברת. בטח לאוכל…(מלבד אוזני המן…משוגעת עליהם) וככה נולדה מסורת שכזו שנה אחת מארחת
האמת…אין לי עניין מיוחד עם החגים. פחות מתחברת. בטח לאוכל…(מלבד אוזני המן…משוגעת עליהם) וככה נולדה מסורת שכזו שנה אחת מארחת
אם אתם מחובבי השומר…כמוני…ממש…אבל ממש תאהבו את הסלט המרענן, הקליל, הריחני, הפריך,הצבעוני, הטרי, הטעים והשמח הזה. נקטף הבוקר מגינתי הצנועה…אין
אוהבת להרגיש את חילופי העונות. להקשיב לטבע בכל המובנים שלו. מתחלפת עונה…מתחלפת ארוחת הבוקר שלי…לבשל בריא זה כיף! חזרתי ללחמניות
אתם בטח אומרים לעצמכם: "פסטו…אה…מכירים…מה כבר יש לחדש פה?" אז דוקא יש. לאחרונה גיליתי בעצמי את סוד הפסטו המושלם. אז
כל השקדיות שפורחות פה מסביב העלו בי געגוע לכדור המתוק הזה בניחוח גן עדן והדרים. כן. אפשר ורצוי גם מתוקים. לאכול
מכירים טפיוקה? 1. הטפיוקה הם בעצם כדורים לבנים שנראים כמו פנינים 2. מיצרים אותה משורש מניהוט (קסאווה /יוקה ) מיובש
איך שגדל הברוקולי בגינה שלי ישר חשבתי על המתכון הזה. הוא האהוב עלי בעולם בגזרת הברוקולי. תגידו "ברוקולי" …ישר חושבת
מבחינתי כל יום חג לטבע כל יום יוצאת לטבע ומתמלאת באנרגיות שלו אבל בכל זאת כיכר של כל טוב הטבע
טרם הסתיימה עונת הכרוביות…. מישהו חייב לאכול אותן… (אני???) והיום יפיפיות כרובית (בהשראת מתכון ששלחו לי מהאינטרנט): 1 כרובית 1
הכי כיף בערב קר מרק מחמם! היום בא לי מרק ירקרק חורפי ומחמם במיוחד. מרק בריא. ברור. המאש מאד קלה